Workshop Instagram of LinkedIn

workshop LinkedIn
Hoe zet je jouw bedrijf op een natuurlijke manier in de spotlights op LinkedIn? Wat zijn de verschillen tussen een artikel en een bijdrage? Zien al je volgers alles wat je post? Hoe gebruik je een bedrijfspagina op LinkedIn? En moet je meerdere keren wat delen om zichtbaar te zijn of blijven?

 

Op deze en andere vragen geeft Yvonne Renckens, expert in online zichtbaarheid, antwoord tijdens een praktische en inspirerende workshop over het gebruik van LinkedIn als ondernemer. Je krijgt een handig naslagwerk mee om er thuis rustig nog eens doorheen te lopen en direct mee aan de slag te gaan. Heb je vooraf al vragen waar je tegen aan loopt? Stel ze gerust, dan neemt Yvonne dit mee in haar voorbereiding.

Meest gestelde vragen

Kunnen er vooraf vragen worden meegegeven?

Ja, graag zelfs! Hoe meer vragen, hoe gerichter de workshop kan worden ingericht!

Is het erg dat het ervaringsniveau van de deelnemers uiteenloopt wat betreft het gebruik van LinkedIn?

Nee, hier wordt rekening mee gehouden. En vragen mogen tijdens de workshop altijd worden gesteld om bepaalde zaken toe te lichten.

Kunnen er gerichte tips worden gegeven op accounts van deelnemers?

Wanneer er een internetverbinding is tijdens de workshop en we een scherm hebben waarop iedereen mee kan kijken, dan is dit heel leerzaam om dit samen met de groep te bekijken. Op verzoek kan dit vooraf van enkele deelnemers, die hier behoefte aan hebben, al worden geanalyseerd en tijdens de workshop worden besproken.

Is LinkedIn voor iedere ondernemer geschikt?

Nee, dit is geheel afhankelijk van de doelgroep en/of het product of dienst van het bedrijf. Dit kan tijdens de lezing globaal worden geanalyseerd.

Duur lezing:

1 – 1,5 uur

Prijs:

€249,- excl btw, drukwerk en reiskosten

Deelnemers:

Minimaal 5, geen maximum

“Super bedankt voor de ontzettend leuke workshop. Ik heb er weer zoveel nieuwe energie door gekregen. Je doet het hartstikke leuk. Ik heb veel stof tot nadenken gekregen hoe ik me wil profileren. Ik vond de workshop inspirerend, motiverend, met veel praktische tips en veel praktijk voorbeelden. Je hebt oprechte interesse en de workshop was goed voorbereid. En ik heb goede tips (mee)gekregen waar ik mee verder kan. Je kunt je cursisten net dat zetje/die aanmoediging geven die startende ondernemers hard nodig hebben.”

Inge

workshop Instagram
Instagram is, samen met LinkedIn, momenteel het meest gebruikte social media platform voor ondernemers. Nu Facebook op z’n retour is, alleen groepen leveren nog meerwaarde op, zoeken bedrijven naar de beste manieren om online zichtbaar te zijn.
Hoe pak je dat aan op Instagram? Wat moet je doen om het beruchte algoritme te pleasen? Hoe vaak moet je iets posten? Moet ik IGTV, stories én gewone posts plaatsen om relevant te zijn? Wat kun je met de statistieken wanneer je een zakelijk account hebt? En hoe haal ik klanten uit dit platform?

 

Op deze en andere vragen geeft Yvonne Renckens, expert in online zichtbaarheid, antwoord tijdens een praktische en inspirerende workshop over het gebruik van Instagram als ondernemer. Je krijgt een handig naslagwerk mee om er thuis rustig nog eens doorheen te lopen en direct mee aan de slag te gaan. Heb je vooraf al vragen waar je tegen aan loopt? Stel ze gerust, dan neemt Yvonne dit mee in haar voorbereiding.

Meest gestelde vragen

Kunnen er vooraf vragen worden meegegeven?

Ja, graag zelfs! Hoe meer vragen, hoe gerichter de workshop kan worden ingericht!

Moet ik Instagram altijd gebruiken als ondernemer?

Instagram kan voor vele ondernemers een uitkomst zijn, maar tijdens de lezing kan dit bij behoefte van een ondernemer globaal worden geanalyse

Is het erg dat het ervaringsniveau van de deelnemers uiteenloopt wat betreft het gebruik van Instagram?

Nee, hier wordt rekening mee gehouden. En vragen mogen tijdens de workshop altijd worden gesteld om bepaalde zaken toe te lichten.

Kunnen er gerichte tips worden gegeven op accounts van deelnemers?

Wanneer er een internetverbinding is tijdens de workshop en we een scherm hebben waarop iedereen mee kan kijken, dan is dit heel leerzaam om dit samen met de groep te bekijken. Op verzoek kan dit vooraf van enkele deelnemers, die hier behoefte aan hebben, al worden geanalyseerd en tijdens de workshop worden besproken.

Kun je tijdens de workshop uitleggen hoe ik kan adverteren op Instagram?

Nee, dit is niet in een kort tijdsbestek uit te leggen, maar ik stip het onderwerp adverteren zeker aan tijdens mijn workshop. Ik deel hierop mijn visie en hoe je dit als ondernemer het beste kunt aanvliegen.

Duur lezing:

1 – 1,5 uur

Prijs:

€249,- excl btw, drukwerk en reiskosten

Deelnemers:

Minimaal 5, geen maximum

X